17 tammikuuta 2012

Vuosi 2011

tammikuu
Tammikuu: Aloin seurustelemaan, juoksin Jansun kanssa alennusmyyneissä ja leffassa, vietettiin uuttavuotta yhessä.
helmikuu
Helmikuu: Haettiin Nelli meille, sairastelin ja pidin omaalomaa aika paljon, pidettiin Saran kanssa koko aja GossipGirl ja täykkäri-maratooneja, tökkäsin hakaneulan huulesta läpi ja laitoin siihen korviksen, biletin liikaa, ompelin pidennykset kiinni mun hiuksiin.
maaliskuu
Maaliskuu: Kävin hiihtolomalla Helsingissä, olin paljon Annan ja Kimin kanssa, laitoin Madonnan, Nelli kasvoi kovaa vauhtia, mua ärsytti ylä-aste ja kaikki pellet sielä, tein yhteishaun, kävin raveissa, tykkäsin omasta naamasta kerranki, käytii kattoo Black swan, rakastuin Helsinkiin, käytiin myös Waltterissa.
huhtikuu
Huhtikuu: juhlittiin tyttöjen kanssa niiden synttäreitä, kävin kampaajalla, vietin aikaa paljon raahessa, mun hiukset oli ihanat, sain uuden kameran ja myin vanhan pois, Tellu oli maailman ihanin poni, lumet suli ja hymyilin kaikelle koko ajan, pyöräiltii tyttöjen kanssa Zeppeliinii, biletin joka viikonloppu, Mariska oli niin iiihana mun mielestä.
Picnik collage
toukokuu
Toukokuu: oltiin luokkaretkellä Helsingissä, käytiin Lintsillä, laitoin rakennekynnet, maskeerasin koulun nätelmässä näyttelijöitä, olin tyytyväinen mun poniin, olin koko ajan ilonen ja mulla oli ihania ystäviä
keshäkuu
kesäinen kuu
kesäkuu
kesä
Kesäkuu: odotettiin Ruotsin matkaa, pakattiin, lennettiin Jansun kanssa Ruotsiin, makasin rannalla, oltiin juhannus mökillä, syötiin mansikoita koko ajan, olin kesätöissä alkukesän, ostin mun 50mm objektiivin ja fish eyen, ysiluokka loppui, oli päättärit, Jansu tuli suomeen, olin super onnellinen,
heinäkuu (1)
heinäkuu (4)
heinäkuu (3)
heinäkuu (2)
Heinäkuu: Oli ihanan lämmin, ostin taas uuden objektiivin, käytiin Qstockis, mopotyttöiltiin Ellin kanssa Mylellä ja Kaakkuris, sain uusii kavereita, käytiin Kalajoella ja Hailuodossa, ratsastin paljon, tilasin uudet pidennykset, haavelin tatuoinnista, rakastuin Veronica Maggioon, one night in Riga, kotiuduin ruotsista, olin niiiiiiiiiiiiiin ihastunu meijä mummon uutee koira wauvaan, otin paljon aurinkoa ja katoin hullun paljon leffoja, valvoin joka yö melkeen viiteen, käytiin Skanssenissa, Filipstadenis ja Gröna lundissa, värjäilin omia hiuksia useemman kerran.
elokuu (3)
elokuu (2)
elokuu (1)
Elokuu: alko koulut ja lukio, Sara kuvailia mua paljon ja mä Jansua, mun pikkunen poni lähti uudelle tytölle ja ikävöin pikkustani paljon, käytii kattoon Morsiusneidot ja monta muuta leffaa Finnkinol, olin onnellinen, oli Summer endsit ja Kortteli haipakka, Henkan 18.v synttärit, tutustuin Sussuun paremmin, sain uusia kavereita ja näin myös vanhoja, olin taas aivan ihastunut.
syyskuu (1)
syyskuu (3)
syyskuu (2)
Syyskuu: Käytiin Jansun kanssa Ikeassa, kuvailin Alinan kanssa koulussa useamman kerran, kävin keilaamassa ja syömässä porukoide kanssa, lukion ekat bileet, ensimmäinen koeviikko, kävin ratsastustunneilla ja kirppareilla, laitoin ripsienpidennykset taas, meni totaalisesti hermo paskoihin anonyymeihin, aloin suunnitella mun wanhoja ja ostin mekon, sain uuden kännykän, kävin monta kertaa leffassa.
lokakuu (2)
lokakuu (1)
Lokakuu: Mulla oli keuhkokuume, varasin lennot Lontooseen ja alotin päivien laskemisen, kuvasin Julian kisat, shoppailin paaaaljon etenki kenkiä, leikkasin hiuksia, innostuin kynsienlaitosta, meillä oli Jennillä sleepover tyttöjen kanssa, käytiin naisten illassa, kuvailtii montulla tytsyje kanssa
marraskuu (1)
marraskuu (2)
marraskuu (3)
Marraskuu: kuvailin tosi paljon, olin Jansun kanssa melkeen 24/7, käytiin Ainolan puistossa fotoshoottaamassa, meil oli jotku sukupikkujoulut, otin Julista ja sen hevosesta joulukorttikuvat, jaksoin vähän panostaa mun pukeutumiseen, satoi ensilumi ja olin siitä innoissaan, vietin aikaa paljon myös kaupungilla ja shoppailin, käytiin Oulunsalossa mökillä, pidettiin Jansun kanssa monta movienightii, kävin Jeren kanssa leffassa, ihastuin, värjäsin hiukset punaseks.
joulukuu (1)
joulukuu (2)
Joulukuu: Laitoin taas geelikynnet,vaihdettiin Saran kanssa huoneita, kuvailin meidän koiruuksia ja maailman sulosinta Elli hauvelia, sain ihania joululahjoja ja vietin ihanan joulun, fotoshootattiin Jansun kanssa ainakin kerran, laitteilin omia ja muiden kynsiä, oli lukion pikkujoulubileet ja mun synttärit, pidettiin pikkujoulut tyttöjen kanssa ja juhlittiin myös Sussulla, shoppailin varmaan enemmän kuin koskaan, tilasin ekaa kertaa vaatetta Ebaysta ja Henkkamaukalta (no wow..)

Mulla on niin ikävä kesää! Huhti-toukokuu ja kesä oli varmasti mun onnellisinta ja tapahtumarikkainta aikaa. Loppuvuodesta kuvailin eniten koska mulla oli rahaa panostaa kunnon vehkeisiin. Loppujen lopuksi vuosi siis kuitenkin oli onnistunut ja hyvä vaikka jotkut pikku jutut harmittaakin. Mutta menneitä ei varmaan kannata murehtia vaa keskittyä tulevaisuuteeen :--) Toivottavasti tää vuosi on vähintään yhtä hyvä.

13 kommenttia:

  1. Hui kauheeta, eikö se sattunu ihan hirveenä tökätä hakaneulalla :oo tosi kiva oli kyllä vihdoin lukee tää sun vuosipostaus ((: ja otat muuten tosi kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. Ano// Kiitti kovasti, siistiä et joku jakso lukee tän!:--D Joo sattu se mut viel enemmä sattu se korun laittamine :s

    VastaaPoista
  3. Roosa// Vielähän tuota ehit ;) mul meni tähä puol päivää..XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mopoilut ens kesänä uusiksi! ;) ja rip mun puhelin:(

      Poista
  4. Miks olit tuollon tyytyväinen naamaas?

    VastaaPoista
  5. Elli// INDEED BRO!
    Ano// Koska olin kaunis :--)

    VastaaPoista
  6. tuskinpa itse laitoit tuota hakaneulaa tuohon...

    VastaaPoista
  7. Ano// no mitenkähän moinen ei olisi mahdollista?:) Mutta nöyrimmät anteeksi pyyntöni liioittelustani, sillä enhän se tosiaa ollutkaan minä itse. Toivottavasti voit joskus vielä armahtaa minua ja antaa anteeksi myös minulle. <3

    VastaaPoista

:--)